- Részletek
Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztésének köszönhetően Adózóink számára is elérhető az adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségek online lekérdezése és befizetése.
Az ASP e-fizetés bevezetésével az ügyfélnek lehetősége van saját vagy más nevében a kiválasztott önkormányzati adóhatósághoz tartozó adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségét elektronikus úton teljesíteni. Az Elektronikus Fizetési szolgáltatás igénybevételéhez KAÜ bejelentkezés (pl. ügyfélkapus azonosító) szükséges, és egy tranzakcióval akár több adószámlán fennálló tartozás is befizethető.
Az adófizetési kötelezettség lekérdezéséhez a KAÜ-s azonosítás után a saját adóazonosító jelet nem kell megadnia. Amennyiben képviselőként járnak el, akkor a képviselt adózó adóazonosító jelével vagy adószámával kell kitölteni a lekérdezettre vonatkozó adatmezőt. Ahhoz, hogy a képviselő által az adózó adófizetési kötelezettsége elektronikus úton lekérdezhető legyen, az szükséges, hogy a meghatalmazásról szóló dokumentumot a meghatalmazó és a meghatalmazott által is aláírt eredeti példányként előzetesen, postai úton, vagy személyesen eljuttassa az önkormányzati adóhatósághoz.
A https://e-onkormanyzat.gov.hu oldalra kattintva az ügyfél a kiválasztott önkormányzathoz tartozó adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségét (pl. gépjárműadó, kommunális adó, iparűzési adó, építményadó) elektronikus úton teljesítheti, az interneten keresztüli bankkártyás fizetés segítségével.
Tájékoztatjuk továbbá Adózóinkat, hogy a sikeres fizetéseket követően a bankok által küldött visszaigazoló SMS-ben esetlegesen előforduló Budapest városnév a Magyar Államkincstár székhelyére utal, nem a kedvezményezett önkormányzatra.
A Portál a következő címeken is elérhető:
https://ohp.asp.lgov.hu
https://ohp-20.asp.lgov.hu
https://eonkormanyzat.gov.hu
Kérdés vagy probléma esetén a következő telefonszámokon érdeklődhet: 66/521-603, 66/581-230 vagy 66/521-658.
- Részletek
-
Készült: 2020. március 11. szerda, 09:13
-
Találatok: 2259